Thursday, June 24, 2010

谢谢你,卫生股长!

It's been a long time I never log in to blogspot
take a look at my previous post
WOW it was on April
now I am so semangat to start a new post with a mandarin title
which means, "Thank you , Ketua Kebersihan!"
and why do I used mandarin?
because this post is definately dedicate to my class Ketua Kebersihan
Jolene Lee ; the taiwanese who likes Korean
*inside joke* HAHAHA

亲爱的卫生股长
是你带领我做回自己的本份
是你教导我保持班上的整洁
是你让我有这个机会
为班上扫地!

你,有如我的再生母亲
你,有如我的前世恩人
你,有如我的来世导师

无知的我不曾扫地
也不懂得如何扫地
古人有曰:傻人有傻福
也许上天眷恋我而赐给我一位严苛的卫生股长
你利用激将法
每天把班上的每个人骂得狗血淋头
就像同母夜叉
但,这并不能打倒我热血澎湃的心灵
反之让我学会了如何扫地!

在此,本人余玟燕
将忠诚代表全班同学向你说声谢谢
一鞠躬
二鞠躬
再鞠躬


Okay, I feel disgusting now :S

No comments: